Neşat Bayram

@nstbayramm
Yıllardır ilk defa bu şekilde doludizgin bir tatil yaptığımı söyleyebilirim. Kurumsal şirketten çok aile ortamıydı bu firma. Güzel dostluklar kurabiliyorsunuz, unutamayacağınız anılar ekleniyor geçmişinize. Tatilde gibi değil de sanki kendi işim gibi sarılmaya başladım, her işin ucundan tutup her konuda yardım etmeye başlamak istiyorsunuz. Neden mi çünkü aidiyet kuruyorsunuz kendi markanız gibi sahipleniyorsunuz o kadar iç içe oluyorsunuz.
Örneğin bir fikir sunuyorsun, fikir alıyorsun, yanınızda Kemal abi gibi bir adam var ise 1 hafta daha uzasın istiyorsunuz.
Ahmet abinin anlatımı Baran abinin şakalar eşliğinde video çekmeleri, canlı müziğinden çadır başı sohbetleri… Muhteşem günler geçiriyor insan. Tatil bitiyor ama olumlu etkisi uzun zaman devam ediyor… Hele ki arkadaşlık dostluk abilik kardeşlik hiç bitmiyor.
AVEN CAMP ekibi ile tatil yapmaktan daha doğrusu ve hatta bu ailenin bir parçası olmaktan mutluluk duyuyorum..

Aven Camp Ailesi

Türkiye

@bensu_unal
Daha fazla eğlenemezdim her şey için çok teşekkür ederiz her şey olması gerekenden daha mükemmeldi diğer turlarda görüşmek üzere ♥️

@drn.emine
Her şey mi harika olabilir, her şey mi mükemmel olabilir. Deli dolu bir o kadar da tatlı bu tecrübe için teşekkür ediyoruz. Tekrar görüşmek dileğiyle... ✌️

@sflvnt
Hayal ettiğimden daha güzel olacağı aklıma gelmezdi bu kadar güzel bir organizasyonu düzenlediğiniz için teşekkür ediyorum seneye tekrar görüşmek üzere 🙌

@ebru_slnl
Her şey tahmin ettiğimden çok daha eğlenceli ve güzeldi. Üstelik ilk kamp deneyimimdi benim gibi kampa karşı korkusu olan varsa kesinlikle denemeli derim emeği geçen herkese sonsuz teşekkürler 👏😍

@fulyacerenkayadibii
Muhteşem bir ekip ile unutamayacağım günler geçirdik. Ve tabi ki çok değerli dostluklar edindiğim harika bir yaz oldu. Bu güzel anıları dostlukları hiçbir tatile değişmem. İyi ki @avencamp

@rimagoksuu
Her şey o kadar güzeldi ki.. Bitmesini hiç istemedim.. Çok teşekkür ederiz 😍 En kısa zamanda yeniden görüşebilmek, yeni maceralar yaşamak, anılar biriktirmek dileğiyle iyi ki varsınız ❤️

Bahar Çakır

Çanakkale

@baharcakiirrr
Benim ilk kamp deneyimimdi ve gerçekten her şey çok güzeldi iyi ki katılmışım. Kemal bey ve Ahmet beye çok teşekkürler. Çok güzel insanlar tanıdık keyifli bir tatil yaptık. Hiç bitmesin istedim gerçekten. Tekrar görüşmek dileğiyle ❤️❤️

Büşra Durak

Yozgat

@bbusra.d
Bu güzel kampın 3. haftasında ben de vardım. Tahmin ettiğimden çok daha fazla eğlendim çok çok keyif aldım. İçtenlikleri ve Güleryüzleriyle modumu yükselten çok güzel insanlar tanımama vesile oldu. Bu güzel organizasyonun sahibi, her zaman sorunsuz bir hafta geçirmemizi sağlamak için elinden geleni fazlasıyla yapan Kemal Beye teşekkür ediyorum. Yeni turlarda tekrar görüşmek üzere!

Burak Meşe

@8burakmese
Merhaba bu sezon 3 Temmuz gurubunda yer aldım ve en keyifli en başarılı ve çok güzel anılar ile camp turu geçirdim. Uyum, iletişim ve zamanı en iyi şekilde değerlendirerek oluşturulan bu tur çok fazla keyifli idi. tekrar aynı sezon içerisinde bir daha gelmeyi çok istedim, çünkü özlemiştim. Malum iş dünyası... Bu sezon ve camp esnasında elimden gelen katkı büyük bir şeref ile saygı edindim. Asıl saygı ise Aven Camp, Rehberimiz Ahmet Bey & Kemal Bey ve tüm ekip ve tüm arkadaşlara güzel zamanlara bir daha görüşmek seneye sizlerle tekrardan olacağım için büyük şans ve mutluluk içindeyim her şey için tekrar teşekkür ederim. Harika 👏

Ömer Faruk Aktaş

İstanbul

Daha önce de instagramdan görüp başvurduğum aynı firmanın Otobüsle Büyük Avrupa Turuna katılmıştım. Duyduğumuz memnuniyet ve koparmadığımız iletişim sonucu hatta orda tanıştığım bir arkadaşla şimdi de Aven Camp'a katılmak kısmet oldu.
Artık seneye de kamp turundayız, hem de daha kalabalık bir ekiple. Bu yazdığım ikinci yorum. Zaten tüm yakın çevreme tavsiye ettim.
Hem güvenilir, hem de aldığı paranın hakkını veren bir ekip var.
Hem işi biliyorlar hem de her türlü talep ve isteğimizle canı gönülden ilgilenip yardımcı oluyorlar.
Bu öyle bir güzel programdı ki, hem dalış yaptık, hem rafting, hem ateş başında şarkılar söyledik, hem Datça'nın tarihi sokaklarında fotoğraflar çekindik, hem arkadaşlıklar kurduk, hem çadır keyfi yaptık.
Doğayı sevenler, denizi sevenler, açık havayı sevenler, uygun fiyatla tatil isteyenler kaçırmasın.
Aktiviteler olsun, kamp alanları olsun, akşamları yaptığımız etkinlikler olsun her biri inceden inceye iyi düşünülmüş ve sağlam karar verilmiş.
Eğer siz de doğayla başbaşa hem eğleneceğiniz hem de huzur bulup dinleneceğiniz bir tatil düşünüyorsanız bence tereddüt etmeden Aven Camp ailesine katılın.
@o.merfa

Dilanur Ağıç

İstanbul

En iyi otellerde 7 yıldızı görebilirdik, ama Aven Camp ile milyonlarca yıldızı görme şansımız oldu. Bu sloganla Türkiye'nin 4 bir yanından tek başına katılan ve sonra birleşen bir Aven Camp ekibi olduk.
Bu bire bir deneyimlediğim Aven Camp ile Kamp tatilimi nasıl yorumlayabilirim, anlatabilirim?
Kamp alanında yaktığımız ateşlerden mi, yoksa canlı müzik sırasında hep bir ağızdan şarkılar söylediğimizi mi?
Aynı anda hem korkumuzu yendiğimiz hem de mutluluğunu yaşadığımız su altı dalış etkinliğimizi mi anlatayım?
Denizde uzun uzun yol aldığımız tekne turları...
Orman içinde kuş sesleriyle uyandığımız sabahlar...
Ve daha şu an aklıma gelmeyen birbirinden güzel nice anılar...
İşte bu içi dopdolu günlerin sonundayız.
Bir çok farklı karakter, bir çok insan hepimiz şimdi Aven Camp'ın bir yıldızı gibi hissediyoruz kendimiz gökyüzünde...
Daha ilk günden çok güzel bir kamp tatili geçireceğimizi anlamıştık. Ve tahminimiz beklentimiz üstünde sonlandırıyoruz bugün kampımızı.
Bana bu ilk kamp deneyimini yaşatan, sonrasında devamını her yıl birlikte geçirmek istediğim Aven Camp
ailesine yürek dolusu teşekkürler.
Bir sonraki kamp turunda görüşmek üzere Aven Camp!

Gülfem - Baran Bulut

İstanbul

Biz çift olarak katıldık. Başta ön yargılarımız vardı, verilecek olan çadırların, matların kalitesi, kamp alanları, otobüs, rehberlik gibi hizmetlerin nasıl bir kalitede olacağını bilmiyorduk.... Avrupa Turlarında başarılarını duymuştuk, katılanların yüzde yüz memnuniyetle döndüklerini öğrenmiştik. Biz de kamp turları için güvendik ve katılmaya karar verdik.
Yoğun çalışma tempomuz nedeniyle evlendiğimizden beri tatil yapamamıştık, bu sene doğal ortamlar istedik ve kamp turuna katılmaya karar verdik.
Sunulan tüm hizmetlerde masraftan kaçınılmamış, her türlü aktivitede bölgenin en iyileri ile anlaşıma yapılmış. Organizasyon tam anlamıyla çok başarılı, seçilen rota muazzam, programda bir saatimiz bile boşa geçmedi, ya yüzdük, ya gezdik, ya da ateş başında şarkılar söyledik. Tüm arkadaşlarıma tavsiye ediyorum. Seneye kalabalık bir grupta tekrar geleceğiz.
Yüzmeye doyduk, eğlenmeye doyduk, gezmeye doyduk.
Katılanlar kamp arkadaşlarımız sanki özenle bir araya getirilmişler gibi. Herkesle çok güzel anlaştık ve bir otobüs dolusu insanla dost ve arkadaş olduk. Dostluklarımız devam etti ve İstanbul'da da yeni arkadaşlarla bir ataya geldik.

Gülsüm Yaman

Ordu

Bir tesadüf sonucu Aven Camp'ı tanıdım. İyi ki tanımışım. İyi ki bu tura katılmışım. Ve iyi ki kendime bu fırsatı tanıdım. Çok çok güzel bir deneyimdi. Elimde olduğu takdirde acemtenin diğer turlarına da kesinlikle katılacağım. Ekip ve bu ekibin oluşmasını sağlayanlar S-Ü-P-E-R ! ! !

Simay Gaspak

İstanbul

Beklentimin çok çok çok üzerinde ve kaliteli zaman geçirdik. Sizin gibi insanlarla tanıştığım için gerçekten çok mutluyum.
Yarın benim doğum günüm ve bu tur biterken benim için çok güzel bir hediye oldu.
Her günüm dolu dolu ve eğlenceli geçti.
İyi ki varsınız güzel insanlar. Önümüzdeki yıl tekrar görüşmek üzere.